ІІ ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА КОНФЕРЕНЦІЯ З МІЖНАРОДНОЮ УЧАСТЮ

9 листопада 2022 року  відбулась ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Психолого-педагогічний супровід дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах спеціальної та інклюзивної освіти», організована кафедрою спеціальної та інклюзивної освіти Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, кафедрою спеціальної та інклюзивної освіти Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, кафедрою спеціальної освіти і соціальної роботи Полтавського національного педагогічного університету імені В.Г. Короленка, Управлінням освіти і науки Кам’янець-Подільської міської ради, ГО Центром психологічної допомоги «Гармонія», Українською асоціацією корекційних педагогів.

Конференція відбувалася на платформі Googlemeet з прямою трансляцією на каналі youtube.

У роботі конференції взяли участь 167 учасників із 12 областей України, учасник з держави Ізраїль. Серед них 11 докторів і 38 кандидатів наук, викладачі, аспіранти з 15 закладів вищої освіти, директори шкіл, реабілітаційних закладів, працівники інклюзивно-ресурсних центрів, педагоги та психологи закладів дошкільної та середньої освіти, представники департаментів освіти і громадських організацій.

Учасники конференції взяли участь у пленарному засіданні, 5 секційних засіданнях, засіданні круглого столу з підведення підсумків роботи конференції.

У процесі роботи конференції відбулось обговорення наукових і практичних питань у такому проблемному полі:

  1. Особливості навчання дітей з інтелектуальними та складними порушеннями розвитку в закладах спеціальної та інклюзивної освіти в умовах воєнного стану.
  2. Технології корекційно-розвиткової роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями раннього та дошкільного віку.
  3. Партнерська взаємодія з батьками дітей з ООП в закладах спеціальної та інклюзивної освіти.
  4. Психологічна та соціальна допомога дітям з ООП та їхнім родинам в умовах воєнного стану.
  5. Формування професійної компетентності фахівців з освіти дітей з ООП в умовах сучасного ЗВО.